Ikastaro honek Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Saileko baliozkotzea du (2068170010 kod. ) unibertsitateaz kanpoko irakasleentzat. Helburuak- Hezkuntza gamifikazioaren oinarrizko printzipioak zeintzuk diren jakitea.
- Lehen urratsak egitea errealitate birtualean eta areagotuan.
- Gamifikazio bat egiteko tresna, estrategia eta aplikazio aurreratuak ezagutzea.
- Ikasgelan aplikatzeko proiektu gamifikatu bat egitea. Jarduera nori zuzenduta- Unibertsitateko ikaslea
- Unibertsitarioak ez diren ikasleak
- Irakasleak
- Profesionalak
"Innovación en educación: la gamificación"
Gertaeraren datuak
Antolatu du
uik.eus
Non
On line ematen da
Noiz
25/05/2020-etik 26/06/2020-era
Iruzkinak
Hasi saioa iruzkin bat argitaratu ahal izateko.