UPV/EHUren Udako Ikastaroak 2020: "Audientzia, neuromarketinga eta big data"

UPV/EHUren Udako Ikastaroak 2020: "Audientzia, neuromarketinga eta big data"

Gertaeraren datuak

Antolatu du

ueu.eus

Non

Tabakalera

Noiz

21/10/2020-etik 22/10/2020-era

UPV/EHUko Uda Ikastaroen barruan. Komunikabide tradizionalen eta berrien sorkuntzan, hedapenean eta kontsumoaren azterketan ikuspegi eta baliabide teknologiko berriak erabiltzen hasi dira. Ohiko audientzia ikerkuntzatik harago, neurozientziak eta datuen azterketa masiboak dira horietariko bi. Bi eguneko jarduera honen bidez, hasteko, neurozientziaren oinarriak erakutsiko dira modu praktikoan eta, hurrengo egunean, big dataz baliatzen diren sektore profesionaletako ordezkariak arituko dira beraien zeregina zertan gauzatzen den azalduz. HELBURUAKNeurozientziaren oinarriak azaldu, erabiltzen diren teknologiak eta ekipamenduak aurkeztu eta modu praktikoan aplikatu ikusentzunezkoen azterketan.

Gure inguruan big data erabiltzen duten enpresa, erakunde eta ikerketataldeen lana mahaigainean jarri eta zientziaren alor horri ikusten dizkioten balioak plazaratuJarduera nori zuzenduta- Unibertsitateko ikaslea
- Irakasleak
- Profesionalak
- Publiko orokorraEgitaraua 2020-10-21 17:45 - 18:00

Registro 18:00 - 18:15

Jardueraren zuzendaritzaren aurkezpena

- Edorta Arana Arrieta UPV/EHU - Irakaslea 18:15 - 20:00

“Neuromarketing y creación audiovisual“

- Ana Moya Cañas Tecnalia - Tecnalia
- Erlantz Loizaga Garmendia Tecnalia - Tecnalia
- Sara Sillaurren Landaburu Tecnalia 2020-10-22 18:00 - 18:15

Jardueraren zuzendaritzaren aurkezpena

- Beatriz Narbaiza Amillategi UPV/EHU 18:15 - 20:00

“Big data eta ikus-entzunezk kontsumoa“

- Irantzu Barrio Beraza UPV/EHU
- Koldo Unanue Virgin Telco - Marketing arduraduna
- Anaitz Goia Imaz Tabakalera

Iruzkinak

Tentu cookie-ak erabiltzen ditu esperientzia onena eskaintzeko

Oinarrizkoak

Erabiltzailearen eta errendimenduaren analisiak