Dock of THe Bay 2024: "Elkarrizketa #2. Zer nolako eragina izan du mundu digitalak zinema dokumentalaren kritikaren birkonfigurazioan?"

Dock of THe Bay 2024: "Elkarrizketa #2. Zer nolako eragina izan du mundu digitalak zinema dokumentalaren kritikaren birkonfigurazioan?"

Gertaeraren datuak

Antolatu du

dockofthebay.es

Non

Santa Teresa Komentua

Noiz

21/06/2024

2024ko Dock of The Bay zikloaren barruan. Elkarrizketa #2. Zer nolako eragina izan du mundu digitalak zinema dokumentalaren kritikaren birkonfigurazioan?- Blanca MartínezBlanca Martínez Gómez editorea, ikerlaria eta estetika eta objektu digitalen inguruko irakaslea da. 2014an sortu zuen VISUAL404 espazio digitala. Antropologia digitalari buruzko aldizkaria da eta irudiak kritikatzen ditu genero-ikuspegitik. Online euskarrian poztasun asko izan ondoren, hamar urte geroago, Sofía Machaínekin batera Cielo Santo pentsamendu garaikideko argitaletxe bilakatu da. Gaur egun hainbat taldetako kidea da, hala nola musikarekin lotutako ikus-entzunezko formatua ludiko bihurtzera bideratutako El Bloque Media taldekoa eta birtualtasunean eta tresna feministetan espezializatutako Ontologías Feministas taldekoa. - María GuerraMaría Guerra, 'La Script' zinemako eta serieetako podcast-aren zuzendaria. The Stnaut Lab-ek ekoitzi du, eta ikus-entzunezko industriako pertsonaia nagusiei sakoneko elkarrizketak egiten dizkie. 26 urtez lan egin du Cadena Ser-en (1993-2018), non Script sortu baitzuen 2011n, eta, ondoren, Movistar+-en emititu zen. 1993az geroztik, nazioarteko jaialdiak egiten ditu (Cannes, Venezia, Donostia), eta Oscarretako galak, Urrezko Globoak eta Goya gidatu ditu irratirako eta Movistar +. AICE zinema-kazetarien elkarteko lehendakaria da, eta Feroz de cine y series sariak banatzen ditu. - Laura GarcíaLaura García Pérez-ek (Alcoy) Kazetaritza eta Argazkilaritza ikasi zituen eta Sorkuntzako Dokumentalean espezializatu zen. 2019an bere lehen film labur dokumentala aurkeztu zuen DocsValència jaialdian, La posibilidad de un volcán, eta epaimahaiaren aipamen berezia irabazi zuen lan horrekin. Soc filla de ma mare (Tarannà Films) da bere opera prima, eta film luze dokumental onenaren saria lortu du Alcances eta L 'Alternativa jaialdietan. Fikziozkoa ez den zinema autobiografikoa interesatzen zaio. Inés Calerorekin batera, Docs&Talks podcasta sortu dute, eta 'niaren zinema' lantzeko tailerrak ematen dituzte bertan. - Inés CaleroInés Calero kazetaritzan graduatua da (UV), eta dokumentalei buruzko masterra egin du (UC3M). EQZE eskolan komisariotza zinematografikoan espezializatu zen; SSIFFeko artxiboan ikasle ikertzaile izan zen, eta Azkuna Zentroko "Somewhere from here to heaven" erakusketarekin batera antolatutako zinema-zikloaren programazioan parte hartu zuen. Tabakaleran eta Donostiako Kresala zineklubean ere aritu izan da programatzen. Donostia Zinemaldiko industria sailean eta Dock of the Bay jaialdiko ekoizpen taldean lan egin du. Era berean, fikziozkoa ez den zineman espezializatutako Docs&Talks podcastaren sortzaileetako bat da, Laura Garcíarekin batera. Hainbat proiektu dokumentaletan egin du lan, ekoizpenarekin hasi, artxiboen digitalizazioarekin jarraitu eta gidoilari laguntzaile-lanekin bukatu. Niari buruzko filmografiak eta lengoaien hibridazioa ditu intereseko gaiak. Gaur egun, Cris Neiraren "Imago/Vestigium m(2023) kanal anitzeko filma ekoizten ari da, modu independentean.

Iruzkinak

Tentu cookie-ak erabiltzen ditu esperientzia onena eskaintzeko

Oinarrizkoak

Erabiltzailearen eta errendimenduaren analisiak