El Salto y Baile de Bestias lanaren ondoren, Jesús Carmonak, Madrilgo Erkidegoko Ballet Espainiarraren Zuzendari izendatu berriak, ekoizpen berri honekin barne ezagutzan eta esplorazioan oinarritutako bere ikuskizunen hirukotea itxi zuen. Súper viviente nahasmendu disoziatiboetan oinarritzen da, eta nahasmendu horiek pentsamenduen, oroitzapenen, inguruneen, ekintzen eta identitatearen arteko jarraitutasunik eza dakarte.
Identitate disoziatiboaren nahasmendua aitzakiatzat hartuta, niaren zentzuan, portaeran eta, bereziki, funtzio motorrean -interpretatzaile gisa duen puntu sendoan- izandako aldaketa aztertuko du. Zer gertatuko litzateke momentuko dantzaririk onenak gizatasunaren mugak aurkitzeko zailtasun fisiko eta psikologiko desberdinei aurre egingo balie?
Ikuskizun horretan, ikerketa zientifikoa eta psikologoen kabinetearen laguntza funtsezkoak izango dira eszenatik haratago doan zerbait sortzeko.
Fitxa artistikoa:
- Ideia originala: Jesús Carmona
- Eszena-zuzendaritza: María Cabeza de Vaca, Jesús Carmona
- Koreografia: Jesús Carmona
- Jatorrizko musika: Bastian Afkar, Juanfer Pérez, Manuel Masaedo
- Argiztapen diseinua: Luis Perdiguero
- Eszenografiaren diseinua: Jesús Carmona eta Emilio Valenzuela
- Antzezleak: Bastian Afkar, Jesús Carmona, Juanfer Pérez, Manuel Masaedo.
- Kantari gonbidatua
- Zuzendaritza teknikoa: Lola Alonso
- Ekoizpen exekutiboa: Mélanie Pindado
María Cabeza de Vaca Dantzaria eta koreografoa. Filologia Hispanikoan lizentziatua, ballet klasikoan titulatua eta CADen (Andaluziako Dantza Zentroa) Dantza Garaikidean trebatua.
Interprete gisa ibilbide profesionala egin du hainbat dantza eta antzerki konpainiatan: "Provisional Danza" (Madril), "La Imperdible" (Sevilla), "La Permanente" (Sevilla), "Metros" (Bartzelona), "Erre que erre" (Bartzelona). . .
2001eko ekainean egin zuen bere lehen dantza-pieza, Italikako Nazioarteko Dantza Jaialdiaren inauguraziorako. Bere sortzaile ibilbidearekin jarraitzen du. 2007az geroztik, interprete eta koreografo gisa parte hartzen du Guillermo Weickerten ekoizpenetan; Ro Sánchez artista plastikoarekin edo Emmanuelle Santos koreografo frantsesarekin.
Sevillako Agertokiak saria, 2009, emakumezko dantzari onenaren saria eta Andaluziako dantzako profesionalen elkarteak emandako Emakumezko Dantzari Onenaren saria 2010, Días-pasan-cosas filmean egindako lanagatik. 2014an, Europako AEROWAVES plataformak "Priority Company" hautatu zuen. 2018ko otsailean, "Cabeza de Vaca" (2018) estreinatu zuen Sevillako Central Antzokian.
Jesús Carmona
Badalonan jaio zen 1985ean, eta 7 urterekin hasi zen flamenko ikasketak egiten. 2003an Antzerki eta Dantza Institutuan Dantza Espainiarrean eta Flamenkoan lizentziaduna, garaiko antzezle eta sortzaile garrantzitsuenekin zabaldu zuen bere prestakuntza artistikoa. Besteak beste, El Güito, Nuevo Ballet Español eta Antonio Canales konpainietako kide da. 2006an, Espainiako Ballet Nazionaleko taldean sartu zen. Bertan, Lehen Dantzari kategoria lortu zuen eta artista gonbidatu gisa parte hartu zuen hurrengo urteetan.
Sortzaile eta interprete gisa duen kezkak BNEren barruan duen posizioa uztera bultzatzen du, bere proposamen propioak sortzeko. Horrela, Jesús Carmona Dantza Konpainia sortzen du, beste artista eta konpainia batzuen proiektuetarako sortzaile gisa laguntzeaz gain.
Beste sari batzuen artean, 2021eko Benois de la Danse Saria, 2020ko Dantza Sari Nazionala, 2019ko RTVE Ojo Crítico Saria, bi MAX Sari "Baile de Bestias" lanagatik, ikuskizun onenarena eta interprete onenarena 2022an.
"Súper viviente"
Datos del evento
Organizado por
museo.unav.edu
Donde
Museo Universidad de Navarra
Cuando
26/09/2024
Comentarios
Inicia sesión para poder comentar.